Велике інтерв'ю зі Static-X: Тріумф через емоційну подорож та вшанування Вейна Статіка у новому альбомі
День майже настав і учасники Static-X віддають шану покійному товаришу по гурту, Вейну Статіку, випустивши першу частину Project Regeneration у цю п'є ятницю (10 липня)
Loudwire отримали можливість прослухати новий альбом до релізу, в якому використані деякі із останніх вокальних записів Вейна Статіка. Також у представників з'єднання явилася можливість поспілкуватися з гуртом перед випуском альбому, отримати додаткову інформацію про терміни записів, обговорити кропіткий процес об'єднання записів із відкритими демками Вейна та поговорити про повернення в єру "Wisconsin Death Trip" для роботи із записами Вейна. Крім того, гурт поділився деякими улюбленими історіями Вейна Статіка.
Що стосується самого запису, присвячений він не лише Вейну Статіку, але і їх колективній спадщині, зробивши Project Regeneration, Vol. 1 одним із кращих релізів у їх кар'єр єрі. Фані "evil disco" підспівуватимуть "заразним" звуків з новою енергією, хоча можна з упевненістю сказати, що ви можете відчути всі епохи групи. Ви повинні відчути це серцем та вухами, щоб зрозуміти, що ця робота була зроблена з любов'ю. Альбом є не тільки любовним листом до Вейна, альо до шанувальників. Ознайомтесь із інтерв'ю Static-X про Project Regeneration, Vol. 1 нижче:
Хочу почати з демок. Прослуховуючи цей запис, я помітив, що є певні пісні, які нагадують ранню епоху Static-X та пробуджують в мені почуття як із Evil Disco. Не впевнений, скільки з цього стало побічним ефектом періоду Wisconsin Death Trip.
Забавно було спробувати точно визначити, де ці демоверсії могли з'єднання явитися на графіку кар'єр кур'єри гурту. Мені було цікаво дізнатися більше подробиць відносно того, коли Вейн записував вокал на цих піснях, тому що таке відчуття, ніби він міг охопити дуже різні періоди.
Тоні Кампос: Важко сказати точно, коли Вейн записував щось із цього матеріалу. Ми використовували DA88 як для наших прямих трансляцій, так і для демонстрації матеріалів та притримували їх для кращого періоду нашої кар'єр кур'єри. Напевно вокал з головної стрічки, який нам вдалося врятувати, був, записаний десь між Shadow Zone та кінцем циклу гастролей для Start a War. Там є деяке програмування, яке звучить як Коічі, і він згадував співпрацю з Вейном під час цього туру, але ніхто з нас не може однозначно визначитися, що та коли відбувалося.
Можна впевнено сказати, що вокал пісень "Hollow", "Bring You Down" і "Something of My Own" було записано під час студійних сесій Start a War. Ці пісні були самими слабкими із 16-ти, над якими ми працювали, тому вони залишились позаду. Вокальне виконання Вейна було неймовірним, але музика під них була не такою сильною порівняно з такими піснями як "Dirthouse" чи "Start a War".
Було круто повернутися до цього матеріанлу та написати більш важкі, складні та автентичні ріфі в стилі WDT під голос Вейна. Була одна пісня на оригінальних п'яти демо, як і вперше отримав, на яких був вокал Вейна, який в результаті ставши піснею "Follow". Думаю вони були записані в період 2013-2014 років, незадовго до його смерті.
Відео на пісню Static-X - "Hollow"
Тоні, цей проєкт почався з того, що деякі з демок Вейна були передані тобі. Якими були твої відчуття при першому прослуховуванні того, чим з тобою поділилися? Та як саме все склалася ситуація, коли ві призвело Кена та Коічі?
Тоні Кампос: Коли я вперше послухав демо, я подумавши, що їх не так вже й багато. Це був всього один чи два ріфі і кілька програм для кожної пісні і тільки у одного був вокал. Також я вважаю, що замало заглиблювався в матеріал, тому що ще не пройшло багато часу після смерті Вейна. Напевно, було ще зарано.
Так було до кінця 2016 року, у мене було багато простою, тому я знову переглянув демоверсії і побачив деякі можливості. На той момент вже була розмова з Кеном і Коічі, тому наступного року я звернувся до них та поділився ідеєю завершити пісні.
Xer0, ти раніше обговорював, що це не звичайний альбом і необхідно працювати з вокалом. Це, напевно, привело до деякої імпровізації навколо того, що у вас було, так як ми можемо чути засемплований діалог в деяких треках, для заповнення порожнього простору. Я чую семпли чи ти з групою записали щось нове, щоб зробити щось з цими діалогами?
Xer0: Семпли - лише частина раннього звучання Static-X, хоча ми, напевно, трохи перестаралися з цім (сміється). Насправді, більша частина цього матеріалу вже була в демоверсіях Вейна, тому ми хотіли зберегти його бачення. Деякі з них - це відтворення семплів зі старих фільмів, а деякі ми вигадали нещодавно.
Раніше були розмови про те, що можливо буде декілька гостей, альо коли було знайдено більше деком Вейна, вони й стали основою записів. Тім не менш, чи були гості, як брали участь у фінальній версії альбому чи все зроблено вами?
Тоні Кампос: Їв Йоргенсен взявши участь у записі вокалу на останньому треку альбому під назвою "Dead Souls". Це один з моїх улюблених треків у альбомі. Оригінальне демо нагадало мені пісню Ministry під назвою "The Fall" і я подумавши, що Їв підійде для цього. Їв навіть сказавши мені: "Ти вибрав правильну пісню для мене". Ministry сильно вплинули на нас і я знаю, що Вейн зрадів би, дізнавшись, що Їв співає в одному з наших альбомів. Я дійсно ціню його за це.
Ми можемо звернути до деяких наших друзів для Vol. 2, але ми дійсно хотіли працювати так, щоб отримати максимальну віддачу від кожного з вокальних треків, як залишив Вейн. Є ще купа пісень з вокалом Вейна, над якими ми працюємо для Vol. 2.
Їв Йоргенсен із Ministry
Xer0, оскільки це був не нормальний процес запису, яка із пісень зібралась найлегше і чи була та, яка вам далася важче всього, щоб зробити її такою, як ви задумали?
Xer0: Це складні питання. Це був дуже нетрадиційний процес. Як Тоні згадував раніше, музика до пісень, в яких був голос Вейна, в основному була зтворена з нуля. У нас було кілька готових музичних демок, записаних під час сесій альбому Start a War, але майже на всіх інших треках з вокалом Вейна не було жодної музики. В кінці-кінців, нам дійсно пощастило знайті ті, що ми знайшли і логіка того, чому вокал був сам по собі, без якої б то не було музики, не така дивна, як може здатися.
Я уточню. Коли хтось використовую магнітофони DA88 для запису демок, вони зазвичай з'єднання єднують дві машини разом і кожна машина записує свою окрему стрічку. Машини з'єднання єднуються та відтворюються стрічки одночасно. Всі стрічки, які ми знайшли, були пошкоджені вологою, а деякі просто не грали. На основній стрічці, з якої ми могли витягти більшу частину вокалу Вейна, були записані тільки треки з вокалом і програмою. Я припускаю, що десь була друга стрічка, але вона або була відсутня, або була однією з кількох стрічок, які були повністю знищені. Хотілося б, щоб ми змогли врятувати більше, альо ті, що ми відновили, нам довелося довго та складно об'єднувати протягом кількох днів.
Тоні, багато з цього було пов'язаність язано не тільки з вшануванням Вейна, але і з його відтворенням, повторним відвідуванням і відродженням почуттів і емоцій епохи Wisconsin Death Trip. Враховуючи різну природу процесів запису, що ви відчули після закінчення фінальної версії, яку збираються шанувальники почути? Що час проведений з цими хлопцями в студії значив для вас?
Тоні Кампос: Так, зараз все інакше, ніж коли ми створювали WDT, але ми дійсно проникли в простір і атмосферу тієї епохи. Навіть у піснях, де Вейн співає більше, на відміну від грубого, стаккато стилю, яким він відомий, ми відчуваємо, що могли б написати ці ріфі в ту епоху групи.
Ми дійсно задоволені кінцевим результатом. Бути в студії, знову працювати з хлопцями, а також знову працювати з Ульріхом Вайлдом - це просто вибух і ще один крутий спосіб відновити зв'язок та згадати всі хороші часи, які ми провели з Вейном.
Відеокліп Static-X - All These Years
У тієї годину як альбом дійсно вшановує Вейна, він все ще є дуже особистим записом для шкірного учасника, який бере доля. Чи є в піснях "пасхалки" на минулу музику Static-X, які ви додали, щоб залишити особисту історію в альбомі?
Тоні Кампос: Я б не став називати це пасхалками, але, безумовно, є нахили на минуле, наприклад, пісня Otsego. Є певна фамільярність, певні ноти, акорди і фрази, які дають пісні вайб WDT.
Кен Джей: Ульріх - найбільша пасхалка, якщо чесно. У нього є два правила для нас під час запису; 1) Крик - це весело; 2) У студії всім повинно бути весело. Однак в музичному плані ми повинні були повернутися до тої "веселої" частини якою були. Я думав, що це дійсно буде вірним способом вшанувати Вейна.
Хоча у нас дійсно є перевага. Однією з речей, яка спочатку зробила групу, була бадьорість та фан Death Trip. Тому "повернення до нашого диско" мені здавалося найважливішим елементом минулого, який потрібно повернути. Це насправді не пасхалка, а здоровенний натяк на минуле!
Xer0: Я був просто щасливий, що ми подужали пісню Otsego. У нас в роботі також є пісня Otesgo для Vol. 2.
Чи є у вас улюблена пісня на платівці, і чому цей трек виділяється для вас?
Тоні Кампос: Я дійсно люблю "Dead Souls", останню пісню альбому. Вона дійсно темна та чудово-сумна. Коічі написавши для неї приголомшливу гітарну партію. У нас не було акустичної гітари в треках з "December", який був останньою піснею на WDT, так що, в певному сенсі, це як би завершує коло.У нас завжди був експериментальний трек в кінці запису, так що було дійсно здорово зробити це знову.
Кен Джей: Це все занадто емоційно для мене, щоб слухати. Трохи застало мене зненацька. З якоїсь причини "Terminator Oscillator" захоплює мене. Схоже, ми могли б записати це між Death Trip та Machine. Це просто дурне веселощі.
Коічі Фукада: "Dead Souls", не знаю чому, але ця пісня завжди приходити в голову при подібному запитанні.
Static-X 1999 року
Тоні, Кен та Коічі, цей склад був тим, хто познайомив більшість з нас з Static-X. Наскільки життєво важливим був минулий рік, а також відчуття, що ви знову граєте разом і чи цінуєте те, що кожен з вас привносити в звучання Static-X? Скільки часу пройшло в студії, перш ніж з'єднання явилося відчуття, що це Static-X, який кожен шукав?
Тоні Кампос: Перебування в одній кімнаті з Кеном та Коічі через багато років вже стало для мене відмінним досвідом. Як тільки ми увійшли в репетиційну кімнату і почали грати старі пісні, відчуття повернулися досить швидко. Після цього ми зрозуміли, що у нас все ще є ця атмосфера і любов до пісень, і що ми можемо виконати все таким чином, щоб фанати оцінили.
Коічі Фукада: Коли ми вперше зібралися після всіх цих років і почали грати пісні, на мій подив, я відразу відчув, що повернувся в Static-X.
Кен Джей: Особисто для мене, фізична підготовка спочатку була складністю. Я пішов з роботи на початку 2019 року і просто зосередився на заняттях та грі. Протягом 15 секунд після запуску першої пісні ("Bled for Days" для тих хто цікавиться) на першому занятті в репетиційній кімнаті я зрозумів, що не тільки я багато втратив без цих пісень та гурту, я відчув, що ми збираємося бути на вершині нашої дрв так бі мовити. З якоїсь причини ми просто "підходимо один одному". Всі відчуття повернулися швидко.
Насправді найскладнішою частиною була емоційна, вона була тім, що ми повинні були з'єднання з'ясувати. Тепер ми всі дорослі чоловіки. У шкірного з нас були особисті почуття, які ми переживали під час туру. Я думаю, що під час створення альбому, репетицій і т. п., ми трохи придушили ці почуття.
Побачити Емі (молодшу сестру Вейна) в Атланті було неймовірно емоційним переживанням і це підготувало нас до зустрічі з іншою родиною Вейна на шоу в Grand Rapids. Я відчуваю, що тоді у Гранд-Рапідс після шоу з сім'ї єю Вейна, ми змогли вилити всі емоції і тиск який давив на нас просто зник. Це було полегшенням.
Не ті щоб ми не відчували себе групою до того чі, що нам було весело разом. Це конкретно шоу все ще здається такою віхою для групи в цілому. Ми могли б рухатися вперед після цього.
У вас відмінний запис, і хоча тури до цих пір присвячувалися Wisconsin Death Trip, чи є які-небудь треки з Project Regeneration, Vol. 1 ,які Ви хотіли б додати в живі виступи, коли гастролі поновляться?
Кен Джей: Мені здається, що "Terminator Oscillator" отримає багато любові від фанів. Думаю нам варто запланувати використання цього треку у майбутніх виступах.
Пропоную вам розповісти улюблений спогад про Вейна Статіка та яким був момент, коли його вокал допомагав гурту знову зібратися.
Тоні Кампос: Чуваче, їх так багато. Перший, що приходити в голову був, напевно, в 97-98-х роках. Ми щойно зіграли у Troubadour, і ми з Вейном з'єднання їли кілька рослинних тістечок від фаната на ім'я Ціско, який постійно приходив на наші концерти. Він поклявся, що вони не такі "міцні", тому вирішили, що все буде в порядку. Коли ми повернулися до сцени, щоб прибрати наші речі, тістечка сильно вдарили по нас обох. Ми були абсолютно безпорадні і просто сиділи на платформі, сміючись над нашими дупами, в тій годину як Кен і Коічі прибрали все наше спорядження. Думаю, саме тому я ніколи не бачив, щоб він курив травку або їв подібну їжу знову.
Ці треки з вокалом Вейна були, звичайно, несподіваним сюрпризом і просто самою дивною можливістю знову попрацювати з нашим старим другом. Демоверсії, які він залишив без вокалу теж класні. У певному сенсі, це було схоже на роботу з Вейном у тій день, коли він входив у репетиційну залу з програмою на своєму Alesis HR-16 та одним-двома рифами. Вокал був в кінці. З цими вокальними демками був свого роду "зворотній" процес. Ми повинні були творити навколо того, що Вейн вже заклав. Це був інший процес, але дійсно класний спосіб знову поспілкуватися з Вейном. Весь процес ставши особливим досвідом.
Коічі Фукада: У нас дійсно була відмінна хімія з самого початку. WDT та EVIL DISCO стали результатом хімії, яку ми всі відчували між собою, і Вейн був нашим творчим центром, що об єднав наші різні музичні погляди.
Кен Джей: Коли в кінці літа 1988 року я отримав демки Вейна і Еріка Харріса (Deep Blue Dream), та я почав безперебійно працювати протягом 10 днів. Їх демо так сильно відрізнялися від усього, що я коли-небудь грав. Раніше я дійсно був тільки в кавер-групи, які грали кілька оригіналів, але ці демонстрації були унікальними, якщо не сказати більше.
У мене не було грошей, щоб орендувати приміщення для занять, але у вагона, в якому я живий у тій годину, був простір у "підвалі", в якому я міг встановити свої барабани. Майте на увазі, у ньому була бетонна підлога, альо стеля була всього близько п'яти футів (1,5 м.). Я винен був опустити свої підставки для тарілок, щоб просто влізти. Це був серпень у Чикаго. У моєму "місці для зайняти" не було кондіціонера, і навіть робота вентилятора не допомогла. Вентилятор просто поширював вологість!
Я є запам'ятав кожну ноту цих шести пісень і працював над своїми темпами. У ніч мого прослуховування я позичив машину, зібрав свої барабани і попрямував у місце де займався гурт. Я тільки зустрів Еріка, щоб отримати демо, і ще не мав задоволення зустрітися з Вейном. Ерік сказавши мені: "Та він просто тихоня", тому я абсолютно не здивувався коли Вейн потиснув мені руку в ту першу зустріч, і не сказавши "Привіт", "Здоровий" чи "Мої вітання"... він ДІЙСНО був тихонею.
Отже, я налаштувався й трохи розім'явся. Вейн та Ерік просто вирішили зіграти пісні в порядку, зазначеному на демо, і попросили мене порахувати. Я відчував, що справи йдуть досить добре протягом перших 30 секунд або близько того, а потім Вейн раптово обернувся і помітив нас поглядом. Я подумавши, що ми закінчили. В голові було: "Чуваче, все ж ніби добре", але я засмутився його жестом і вставши, щоб почати знімати тарілки.
У цей момент Вейн дивиться на мене і каже дуже голосно: "Чи можемо ми ЗАПЛАТИТИ тобі, щоб ти залишився в групі?". До сьогодні ця ситуація змушує мене посміхатися.
Xer0: Я просто вдячний і пишаюся тим, що є частиною чогось, що має таку багату історію. Я віддаю всю славу Вейну і трьом оригінальним хлопцям, які стояли поруч з ним і допомогли визначити звучання цього великого гурту. Це унікальна ситуація, і для мене велика честь бути частиною всього цього.
Крім туру Project Regeneration і випуску альбому, як ви думаєте, як справи підуть далі?
Тоні Кампос: Куди ми вирушимо звідси? Ну, нам все ще потрібно завершити Vol.2. Це наступна мета, тому ми просто зосереджені на цьому і насолоджуємося моментом. Після цього побачимо. Все залежить від фанів. Якщо вони захочуть продовжувати бачіті нас в Static-X, я б хотів продовжувати працювати з Кеном, Коічі й Xer0. У кінцевому рахунку, ми все робимо для фанатів. Ми ніщо без них, і ми безмежно!!! вдячні за їх підтримку протягом усіх років.
Кен Джей: На даний момент, якщо б це можна було зробити безпечно, я б ДУЖЕ хотів розпочати тур.
Коічі Фукада: Поки ми працюємо над Project Regeneration, я зрозумів, що Xer0 працює в групі так само, як і Вейн - як наш творчий центр. Я хотів би насолоджуватись цим, тому що цей вид хімії дуже рідкісній. Я вважаю, що завдяки цій новій хімії Project Regeneration ставши однією з наших кращих робіт, і я впевнений, що Вейн гордився б нами.
Xer0: З нетерпінням чекаю, коли Vol. 1 потрапить до фанів та закінення роботи над Vol. 2. Після цього, можливо, я зможу повернутися в якості робота, і ми зможемо зробити тур до 20-річчя Machine. Що думаєте Тоні, Кен, Коічі?)
Дякуємо Static-X за інтерв'ю. Project Regeneration, Vol. 1 вийде в цю п'є ятницю (10 липня) і в даний час доступний для попереднього замовлення тут. Ви також можете придбати його в цифровому вигляді через Apple Music чи Amazon. Гурт надіється повернутися на сцену цього року. Будьте в курси новин про їх майбутні тури на сайті static-x.org
Обкладинка Static-X - Project Regeneration, Vol. 1
Джерело: loudwire.com/static-x-project-regeneration-volume-1-album-interview
- GARMATA SYNDICATE випускає метал ремікс на Тартак feat. Катя Chilly — Понад ХмарамиЯк завжди доволі непоганий ремікс... Говорити можна багато, але зате є з чим порівнювати....GARMATA SYNDICATE випускає метал ремікс на Тартак feat. Катя Chilly — Понад Хмарами
- Пірати української рок-сцени: новий EP гурту KLEFT «Сіль»Час відкрити пляшку рому та отримати чорну мітку! Запрошуємо Вас приєднатися до огляду історії піратського судна "Каліпсо" та ознайомлення з пригодами її командиПірати української рок-сцени: новий EP гурту KLEFT «Сіль»