Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1000 ₴.! Під час військового стану післяплата допускається лиш після мінімальної передоплати в 200 грн. (з післяплати вираховуються) Замовлення вартістю від 1000 грн відправляються безкоштовно ЗА УМОВИ ПОВНОЇ ПЕРЕДОПЛАТИ! Діє тільки на доставку У ВІДДІЛЕННЯ чи ПОШТОМАТ! Обов'язково оглядайте крихкий товар у відділенні перевізника. Якщо виявлено ушкодження працівник транспортної компанії зобов'язаний скласти акт, після чого повідомте нас у зручний спосіб і ми в свою чергу відправимо заміну. Якщо товар не оглядався претензії щодо обміну ми прийняти не можемо
- Відправки даним перевізником виконуються раз у 2-3 дні
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 900 ₴.Відправки даним перевізником виконуються раз у 2-3 дні Замовлення вартістю від 900 грн відправляються безкоштовно У ВІДДІЛЕННЯ чи ПОШТОМАТ!
- Безкоштовном. Київ
Способи оплати
- Замовлення вартістю до 150 грн. відправляються виключно за умови повної передоплати! У випадку, якщо Ви: не можете забрати замовлення по особистих причинах; не перевірили (не уточнили) необхідну характеристику (наприклад, не перевірили розмір за сіткою); вам щось не сподобалося при належній якості товару - та через це оформлена відмова, ви повинні оплатити/відшкодувати вартість доставки перевізником в 2 сторони!
Гарантія:
Умови гарантійного повернення чи обміну:
1) Повернення або обмін товару здійснюється через транспортну компанію «Нова Пошта». Ви оплачуєте послугу повернення
2) Після відправки повернення або обміну, потрібно обов'язково повідомити нам номер товарно-транспортної накладної посилки
3) Товар повинен бути повернутий у першопочатковому вигляді, без пошкоджень, забруднень і в непошкодженій упаковці
4) Ми отримуємо посилку з поверненням, звіряємо кількість і якість товару. Якщо ушкоджень і претензій до товару і упаковці немає - ми повертаємо гроші або проводимо обмін
5) Повернення коштів проводиться на карту Приватбанк
1) Повернення або обмін товару здійснюється через транспортну компанію «Нова Пошта». Ви оплачуєте послугу повернення
2) Після відправки повернення або обміну, потрібно обов'язково повідомити нам номер товарно-транспортної накладної посилки
3) Товар повинен бути повернутий у першопочатковому вигляді, без пошкоджень, забруднень і в непошкодженій упаковці
4) Ми отримуємо посилку з поверненням, звіряємо кількість і якість товару. Якщо ушкоджень і претензій до товару і упаковці немає - ми повертаємо гроші або проводимо обмін
5) Повернення коштів проводиться на карту Приватбанк
Магазин залишає за собою право відмовити у відправці замовлення післяплатою клієнтам з негативними відгуками на сервісах blackbox, prom, GetContact та подібних
Неповнолітнім замовлення відправляються виключно після часткової чи повної передоплати